mandag den 8. februar 2010

God of War

Så kan jeg sku blogge om de spil!
Nu har jeg nemlig fået de to platin!



Det hold også hårdt!
Men hva!

Det første spil, God of War, går, som nævnt, på at man skal have tævet The God of War, Ares, fordi man ikke er tilpas med hans handlinger.. Du får hjælp af guderne fra Olympen, og det hele er vældig fint..
Du gennemfører spillet, og for at få platin, skal du sq lige igennem de her skide prøver! Og som jeghar skrevet, er de et helvede, mildest talt.. (Bliver meget sjovt i Dante's Inferno.. For der er det rent faktisk helvede.. HAHAHAHA!)
Nå. Jeg kom igennem, og smed 2'eren i..
Her er vi nu ikke så glade for vor tidligere venner, og vil gerne af med Zeus..
Nu får du så hjælp af The Titans, og det er ligeledes vældig fint.. Du gennemfører også her spillet..
Ingen af spillene er sådan.. Voldsomt svære i sig selv... Men!
Ligesom i 1'eren har efterfølgeren sku også lige nogle prøver.. Denne gang Challenge of the Titans.. Der er kun 7.. Og du kan gemme imellem dem.. Og gudske lov for det!
NØJ hvor brugte jeg tid på dem!
Der er særlig 3 der er rigtig svære. Den ene skal du lave 10 "Air Kills" i løbet af 199 sekunder.. Ad det tog tid.. Men jeg var heldig..
Den anden skal du beskytte sådan en oversætter, ved at stoppe tiden konstant, og så ellers bare være jævnt dygtig.. Jeg var heldig..
Den sidste, som også er den sidste i rækken af prøver, går på at man skal holde sig skadesfri og så få fjernet alle sine fjender..
Havde jeg ikke fundet et rigtig fint tip til hvordan man kom igennem, så sad jeg her endnu.. Men det fandt jeg!
Via ps3t.org - En FANTASTISK side!

Nu har jeg dem så!
Imorgen begynder jeg på Dante's Inferno, tror jeg..

_______________________________________

Og så til lidt andet!
Igår, d. 6. var det nemlig Bittens fødselsdag! (d. 3. var det iøvrigt min mors :) Og på tirsdag bliver min far år!)
Men i forbindelse med Bittens fødselsdag var jeg ude her idag, for at spise.. Jeg ga' maden, som bestod af laks på en bund af bacon, porrer og hvidvin! Det endte super godt! Men selvfølgelig..

Derudover fik vi Bittens hjemmebagte boller, og så nogle dødlære Mozarella sticks.. Nøj de er gode!
For hyggens skyld, havde jeg givet hende F.R.I.E.N.D.S boksen, samt Kongen af Queens sæson 1-6.. Vi satte os for at se Kongen af Queens.. Dog måtte vi sande at det ikke lod sig gøre med lyd på, da HDMI indgangen i Bittens TV synes at drille.. Vi fik byttet rundt på kabler, og fortsatte med at glo det! Det var sq hyggeligt!

Faktisk har det idag været en af de bedre dage.. Jeg har ingenting ødelagt, jeg er ikke blevet hevet op i det røde felt.. Der er ikke nogen der har begået indbrud på min arbejdsplads.. Og for at trumfe det af, var jeg også i godt selskab, det meste af dagen.. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar