onsdag den 3. februar 2010

God of War 1, Daniel 2

Well..
Here's a story about a very very frustrated guy..

Før i tiden var jeg ikke ret nem at styre, rent, temperamentsmæssigt.. Men med tiden er det blevet bedre, og der skal meget til at gøre mig vred nu.. Og de ting der kan gøre mig vred, forsøger jeg at holde mig fra..
Igår, havde jeg spillet God of War i et stykke tid.. Var kommet igennem spillet, og skulle så til Challenge of the gods.. Sødt nok.. 10 prøver, nogle på tid, andre ikke..
Først fattede jeg det bare ikke, og mit Joypad fik en tur i sofaen.. Måske fordi jeg vidste jeg ville have et nyt idag.. I hvert fald fik mit, i forvejen ødelagte joypad, en bette sofaryster.. Jeg fortsatte på de prøver, og så valgte min PlayStation at fryse ved challenge 5.. Fuck det, jeg genstartede, for at finde ud af at den ikke gemmer mellem challenges..
Så jeg måtte starte forfra..
Det gør jeg så.. Og sidder så voldsomt fast i en umiddelbart umulig prøve.. Efter at joypaddet så har fået en tur over gulvet, og jeg sidder og er klar til at ødelægge det meste af min lejlighed, kommer jeg videre.. Jeg går hele vejen til Challenge 10.. Så fryser den igen..
Denne gang overlever Joypaddet ikke.. Det kvases imod mit gulv, og går i flere stykker end hvad godt er.. 360kr lige ud af vinduet.. Men hva'..

Jeg valgte så at slukke, og gå tidligt i seng.. Yay!
Idag, lidt over 10 valgte jeg så at hente mit Joypad i Fona, som jeg fik ganske gratis, pga garanti på det gamle.. Yay..
Jeg satte mig ned, kørte prøverne igennem, sad lidt fast i challenge 10, men kom igennem.. Det plejer at hjælpe at skrive til Joachim at jeg sidder fast.. - Så går jeg ofte videre..

Jeg vandt over min vrede, og mit spil..
Nu er jeg så gået igang med spillet igen.. Jeg skal igennem det på under 5 timer.. Det er ikke umuligt, men heller ikke super nemt..
Når jeg har gjort det, ender jeg med mit platin nr 10..
Det glæder jeg mig til..

Thanks for reading :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar