søndag den 24. januar 2010

Daniel i DragonsLair!

Idag har jeg været på arbejde!
Så dygtig er jeg!
Mødte klokken 10, og havde planlagt en række aktiviteter at give mig til, såfremt kundestrømmen ikke var så voldsom..
Det var den ikke, så jeg fik ordnet nye skilte, til vores fine nye Airsoftvæg, samt stripset alle våbene f
ast, så vi er fri for at folk render med dem :)
Ellers fo
rnuftig dag på arbejdet.. Fik så fri klokken 14, og vendte så hjem...

Ikke overraskende påbegyndte jeg et spil! Eller, fortsatte.. Godfather 2!
Fantastisk spil..
Det har samme gameplay som GTAIII og ældre har det, dvs også samme gameplay som The Saboteur, som jeg også er ret vild med..!


Man er denne figur, Dominic, som har fået lov at starte sin egen familie, under Michael Corleone (Al P
acinos karakter fra filmene).. Du skal så i første omgang overtage de konkurrerende familiers forretn
ingsforbindelser ved vold, trusler og sabotage!
Selve historien er ikke voldsom lang.. Men det er blot fordi man har GTA IV at sammenligne med som jo har en 25 timer + historie.. I Godfather er der nok 10-15 timer.. Tror jeg har brugt 12 på historien, kan gøres hurtigere, hvis man fokuserer på historien, og venter med resten til senere..
En af de ting der adskiller Godfather fra lignende spil er, dels, at man har et "Crew", og en "Familie" hvor du hyrer folk, opgraderer dem, og udstyrer dem med guns.. Derudover kan du lave en
lang række forskellige henrettelser, hvor du, efter at have slået et offer svag, kan du vælge at henrette det, fx med et koben, eller bare med næverne.. :) - Det kunne se SÅDAN HER ud

Trofæerne i spillet er ikke så slemme at opnå.. Langt de fleste kommer hen af historien, og ellers handler det mest om de førnævnte henrettelsesmetoder.
Ydermere har man disse tjenester man kan få sig, ved at gøre tjenester for andre.. Det får man også et trofæ for.. Faktisk det klart fedeste..
<-- Nemlig dét der..


Man burde jo ha' fået dét som platin, da det er det ULTIMATIVE Godfather logo.. Men nej nej.. Man får en tarvelig stjerne:



Men hva! Den tarvelige stjerne, har jeg sammen med de andre trofæer, imorgen :) Mangler et enkelt sølv, og et enkelt guldtrofæ, inden jeg får stjernen..

I dén forbindelse, kommer der nok et bette blogindlæg mere ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar