mandag den 25. januar 2010

Daniel, Bitten og Dominic!


Idag var så dagen hvor jeg besøgte Bitten :)
Hun havde, til min ankomst, bagt sandkage, og stod klar med både den, samt varm kakao..
Vi hyggede med "Et umage par" og morskab over hendes killing Kate, som i bund og grund er en mere irriterende klon af min egen kat, Mix..!
Vi havde på forhånd aftalt at vi skulle have amerikanske pandekager til aftensmad, hvorfor vi påbegyndte dem, lidt i seks.. Ydermere havde Bitten ideen om at vi skulle lave banan-havregryns pandekager.. fair nok, dem prøvede vi..
Jeg stod for de Amerikanske, som naturligvis blev perfekte, mens Bitten lavede de andre, som endte med at ligne frikadeller.. Hun ga' dig sin manglende blender skylden.. De smagte dog ganske godt :)

Jah.. Ellers hyggede vi sq bare, indtil jeg tog en bus lidt i ti..

Da jeg så kom hjem, ventede der en opgave foran mig! - Platin i Godfather!
Og jo! her 23.58 fik jeg det! Og jeg er SÅ tilpas! Min karakter Dominic har virkelig ydet sit bedste, og ham vil jeg gerne sige tak!
Tilgengæld ønsker jeg at de der har lavet platintrofæet bliver spist af en haj, eller lign! For fuck hvor er det grimt!
Men! Det skal på, og det kommer det!


Sov godt!

2 kommentarer:

  1. Det er da en rigtig flot stjerne :P

    Jeg er glad for, at du kunne lide mine alternative pandekager. Selv var jeg ikke så vild med dem, og da slet ikke deres udseende.

    SvarSlet
  2. De var da fine :)
    Store, flade frikadeller med smag af banan og kanel! WE LIKE!

    SvarSlet