mandag den 16. august 2010

This goes out to all of you!

Det har vist sig at publikummet for denne blog er noget større end blot de 5-6 faste læsere!

Efter min blog om brylluppet jeg var til i starten af juli måned, er min blog blevet fremvist for flere af festens deltagere!
Jeg hører ofte fra folk jeg omgåes at de godt nok havde "læst noget om det på bloggen" når jeg fx vil fortælle om et spil, en begivenhed, eller hvad jeg nu kunne finde på at skrive om :)

Jeg vil først og fremmest gerne takke for at folk gider læse mit bavl.. Bavlet som egentlig primært bliver skrevet, for at komme ud med det.. I kan takke bloggen for at i ikke hører mere om min PS3 - Eller om film..


Der skal sq nok også være lidt indhold i denne blog..
Jeg foreslår umiddelbart mig selv at skrive lidt om hvad der skal ske af begivenheder i min tilværelse den næste måneds tid.. - 21½ dage tror jeg umiddelbart jeg med sikkerhed kan se frem.. - Og så ser vi også lidt tilbage!

I onsdags startede jeg dette skoleår op. Seminariumet er min uddannelsesinstitution endnu, men noget har alligevel ændret sig siden jeg sidste gang var deroppe!
Jeg er startet på mit andet linjefag, og i den forbindelse har jeg også fået mig et nyt stamlokale, og en sjat nye klassekammerater!

Jeg er startet på Historie - For i der kender mig er det ingen overraskelse, da jeg jo også studerede historie på Uni de to år jeg var dér :)

Indtil nu har jeg ikke haft så meget undervisning, men er da blevet præsenteret for både min historielærer, såvel som min pædagogiklærer..
I Historie bliver jeg undervist af Arne Mølgaard, en hyggelig moden herre, der har haft Historie under neglene i mange år, og det mærkes. Han virker hamrende dygtig, og hans undervisningsstil virker på mig meget interessant.. Vi skal i løbet af de næste to år på flere ture, den første idag, ja faktisk ligenu er vi på den (Klokken 13) - Det er en byvandring i Aalborg!

I pædagogik bliver jeg undervist af Jørgen! - Jørgen virker også rigtig dygtig, og heldigvis har han, ligesom Arne iøvrigt, erfaring som folkeskolelærer! Det mærkes, men samtidig er den ekstra faglighed fra Pædagogik kandidaten han har også tydelig!

Det var lidt tilbage.. Lad os se lidt frem..

På lørdag skal min søster Belinda giftes! - Yay! Der skal jeg ned, og efterfølgende får jeg så lov at residere hos min fader indtil søndag. Jeg glæder mig bestemt til at komme derned, da jeg også får lejlighed til at hygge med min anden søster Regitze.. Yay!

Såååh spoler vi tiden frem til weekenden efter.. Der fylder jeg 24.. Vildere bliver det ikke. Lidt festivitas dagen før, d. 28. august bliver der nok også.. Men ellers så er det nu ikke højdepunktet på de næste tre uger..

Det er det derimod at jeg d. 6. september skal en tur ned til Artistic Tattoo i Aalborg.. Her skal jeg have min Alien! - Jeg skal tatoveres af Trine, og ja. Ser selvsagt ganske meget frem til det. Og hvem ved -Måske der kommer flere til :)

Jaah :)
Det var bloggen for denne omgang.. - Læser du den, men er ikke fast læser? Så få dig en googlekonto, og notér dig som fast læser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar