onsdag den 15. september 2010

Tørke

Jah..

Det er ikke vejret..
Jeg har bare ikke rigtig noget, at spille for tiden!
Jeg har spillet lidt sporadisk...

Men hvad skal jeg mon spille?
Altså jeg har Tomb Raider Underworld som jeg kunne spille.. Det er bare ikke særlig fantastisk.. Ikke endnu i hvert fald :)
Så har jeg også Call of Duty Classic ligenu.. Men gider ikke en shooter ligenu.. Men hvad gider jeg?

Uncharted 3... Mafia III.. GTA V.. Og Red Dead Redemption 2...
Desværre er ingen af disse bare tæt på at udkomme, eller for den sags skyld blive offentliggjort :D

Jeg har dog spillet lidt udvidelse til Mafia II.. Den er ret sjov faktisk, og lur mig om jeg ikke kommer til at spille den lidt mere..
Jeg har også spillet den ene af udvidelserne til Star Wars: The Force Unleashed.. Har spillet den udvidelse der foregår på Isplaneten Hoth, hvor StarKiller (Dig) skal tæve Luke Skywalker.. Det er sq meget sjovt..
Der er to udvidelser mere, som jeg nok også kommer til at game..

Orv! Imorgen klokken 13 vil der være en blog om Toy Story 3 iøvrigt!

Indtil da.. Jah.. Kom gerne med forslag til hvad jeg kunne game på min Playstation..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar