torsdag den 16. september 2010

Toy Story 3! - 3D

Yay! - Joachim og jeg var inde og se Toy Story 3 i lørdags! Helt fantastisk film!

Nu er det 11 år siden at 2'eren udkom, og den har for mig stået som den bedste filmefterfølger, overhovedet!

Men lad os høre lidt om Toy Story 3.. Har du ikke set den, men har planer herom, bør du sq nok ikke læse skide meget videre..

Vi følger vores venner, de fleste af dem i hvert fald, nu her, 11 år efter, hvor Andy er blevet voksen. Sådan da.. 17 år gammel, og på vej til College!
Og der tager man åbenbart ikke sit legetøj med!
Så de bliver sorteret fra, umiddelbart først til loftet, men ulykker forekommer, og de ender hos en børnehave!
Men! Trods der er mange børn, der vil lege, så er det slet ikke så rart at blive leget med på den måde! Det er voldsomt, det er ondt.. Og der hvor de rare børn er, hersker en gangsterlike bjørn..
Kampen mod denne, og de strabadser der skal igennem er hvad 3'eren omhandler!

Og den er helt fantastisk! Glæde, sorg, vrede og fortvivlelse er nogle af de følelser den bringer frem. Og det er en god ting, når film kan det, altså!

Vi så den så i 3D..
For fanden hvor er det overvurderet..
Hvorfor skal jeg sidde med de her tåbelige plastikbriller, og forvirre mit stakkels syn fuldstændig?
Wow.. Det kommer ud i hovedet på mig.. Ja ja.. Men det ser jo ikke ægte ud..
De første 10 minutter skulle mine øjne lige vænne sig til lortet, og derefter blev det bare træls..
For det der ikke er i 3D fokus bliver pisse utydeligt, meget mere end en normal 2D film..

Nænej! 3D er for mig ikke noget jeg skal bruge! Jeg kommer ikke til at bruge en 3D fjernsyn, og lur mig om ikke det forsvinder igen, sometime.. - Igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar